Serwis i utrzymanie przygotowywane są w oparciu innowacyjne rozwiązania, które pozwalają na poszerzenie grona odbiorców. Serwis dostosowuje się do zainteresowań i preferencji użytkowników. Dzięki temu kampanie WP mogą dotrzeć do ich docelowych odbiorców. Dziesiątki materiałów są prezentowane na stronach WP każdego dnia. Dostarczają najświeższych informacji, aktualnych wydarzeń i ciekawostek ze świata rozrywki. Wirtualna Polska ma kontakty z różnymi działami oraz dyrektorami regionalnymi. Kontakt odbywa się na kilka sposobów. Więcej informacji na temat kontaktowania się z WP znajdziesz na stronie kontakt wirtualna polska.

Zasięg strony głównej Onet.pl wyprzedził zasięg jej odpowiednika na Wirtualną Polskę, dzięki silnym wzrostom w lipcu. Ta ostatnia witryna spędzała z internautami znacznie więcej czasu, podczas gdy metryka spend-time-on-site Onetu zmalała o 6 proc. Strona główna Fakt zanotowała wzrost liczby użytkowników, ale skromniejszy o 20 proc. Lipiec br. Stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 9,45 mln internautów, konwersja 31,81%. Każdy spędził na nim średnio 45 minut i 19 sekund – wynika z badania Mediapanel przygotowanego przez Wirtualnemedia. Strona główna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęła 8,38 mln użytkowników (28,2% pokrycia) ze średnim czasem trwania 56 minut i 32 sekundy na użytkownika. Kolejne strony miały od dwóch do trzech razy mniej odwiedzających. W Interii (Grupa Polsat-Interia) strona główna ma 4,9 mln użytkowników, czyli 16,51%. Osiągnięty i średni czas użytkowania 34 minuty 58 sekund w serwisie Gazeta.pl (Agora) - 3,82 mln internautów, 12,85%. Zasięg i średni czas użytkowania 23 minuty 7 sekund, na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 2,34 mln użytkowników, 7,87%. Zasięg i średni czas użytkowania 4 minuty i 45 sekund.

W porównaniu z czerwcem strona główna Onetu wzrosła o 842 400. Użytkownicy (wzrost o 9,8%), średni czas użytkowania skrócił się o 6 minut (11,7%). W pierwszej statystyce wyraźnie wyprzedziła konkurencję WP.pl, która odnotowała o 232 500 mniej wizyt. (2,7%), a średni czas użytkowania wzrósł o 1 minutę 7 sekund (2%). Pozostałe dwie strony główne również miały mniej użytkowników. Rekordy z Interii spadły o 168 200. (3,3%), z portalu ZET Radio - 282400. (33,1%). Średni czas został zwiększony o 59 sekund (2,9%) przy użyciu pierwszego, a drugiego o 35 sekund (41,7%).

Strona Fakt.pl zdobywa 244 900. Średni czas użytkowania dla użytkowników (20,2%) zmniejszył się o 1 minutę i 25 sekund (13,2%). Podobnie zmieniły się wyniki w kilku innych witrynach. Na stronie głównej Gazeta.pl liczba użytkowników wzrosła o 153 600. (4,2%), a średni czas spędzony przez odwiedzających na o2.pl zmniejszył się o 1 minutę 28 sekund (6%) - wzrost o 78 600. Internauci (3,5%) i średni czas korzystania (7,2%) na SE.pl spadły o 22 sekundy - wzrost o 82 500. Użytkownicy (15%) i średni czas użytkowania spadł o 48 sekund (11,2%), na naTemat.pl - wzrósł o 34700. Internauci (9,2%) i średni czas użytkowania spadły o 1 minutę i 20 sekund (20,5%).

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Aby dowiedzieć się więcej zobacz naszą politykę prywatności.

  Akceptuję Politykę tej strony
EU Cookie Directive Module Information